Nasze działania w związku z pandemią COVID-19 – Sprawdź jakie procedury stosujemy, aby zadbać o bezpieczeństwo gości.

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19 – Sprawdź jakie procedury stosujemy, aby zadbać o bezpieczeństwo gości.

Oceń nas na

Działania Ascot Premium Hotel w związku z pandemią COVID-19

Szanowni Goście

W trosce o Państwa bezpieczeństwo oraz poczucie komfortu podczas pobytu w naszym hotelu zostały opracowane i wdrożone procedury bezpieczeństwa zgodnie z nowymi wytycznymi Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej:

  • Skrócony czas meldunkowy, maksymalnie 2 osoby podczas check-in
  • Personel pracuje w maseczkach i jednorazowych rękawiczkach
  • Goście korzystają z jednorazowych długopisów
  • Zachęcamy do płatności bezgotówkowych
  • Lada recepcyjna jest  dezynfekowana po każdym Gościu
  • W hotelu znajdują się ogólnodostępne środki do dezynfekcji rąk
  • Hol recepcyjny, restauracja oraz lobby bar są systematycznie wietrzone i dezynfekowane
  • Przy wejściach znajdują się środki do dezynfekcji rąk i jednorazowe rękawiczki, a każdy Gość jest poddany bezdotykowemu pomiarowi temperatury ciała
  • Została ograniczona liczba Gości przebywających jednocześnie w pomieszczeniach z zachowaniem bezpiecznych odległości między stolikami
  • Śniadania wydawane są bezpośrednio do wskazanego przez personel stolika, które dezynfekowane są po każdym Gościu, z zachowaniem wymaganego dystansu społecznego
  • Wszystkie posiłki przygotowujemy w sterylnych warunkach zgodnie z zaleceniami HACCP oraz Sanepidu
  • W każdym pokoju znajdują się środki do dezynfekcji  oraz instrukcja prawidłowego mycia dłoni
  • Po każdym Gościu pokój jest generalnie sprzątany i wietrzony, a wszystkie powierzchnie dodatkowo dezynfekowane specjalnymi środkami

Na bieżąco monitorujemy zalecenia i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i higieny, rekomendowane przez odpowiednie służby. W przypadku wydania nowych zarządzeń w tym zakresie, będziemy aktualizować nasze procedury.

W razie jakiekolwiek pytań odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, prosimy o kontakt telefoniczny tel. 12 38 406 06  lub mailowo pod adresem: rezerwacja@hotelascot.pl

Zachęcamy do śledzenia bieżących informacji na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.

W przypadku pojawienia się jakichkolwiek  niepokojących objawów (wysoka gorączka, kaszel i duszności), prosimy o kontakt z infolinią NFZ 800 190 590.

Na naszej stronie www.ascotpremium.pl można przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji on-line. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.

Do zobaczenia w Ascot Premium Hotel