FAQ - Ascot Premium
- Czy pokoje są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami?
Jeden z naszych pokoi dwuosobowych jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. - Czy w hotelu są dostępne łóżeczka dla dzieci?
W naszym obiekcie są dostępne łóżeczka dla dzieci (od 0 - 2 roku życia). Gdyby potrzebowali Państwo łóżeczko, prosimy o wcześniejszą informację. - Czy recepcja jest czynna również w nocy?
Recepcja czynna jest 24 godziny na dobę. - Czy w pokoju jest żelazko?
Na życzenie gościa dostarczamy do pokoju deskę oraz żelazko - Czy w pokoju znajduje się zestaw do parzenia kawy lub herbaty?
Zestaw do parzenia herbaty znajduje się w każdym pokoju. Dodatkowo w apartamencie dostępny jest ekspres do kawy na kapsułki - Czy pokój jest wyposażony w klimatyzację?
Każdy pokój wyposażony jest w klimatyzację - Czy w łazience dostępne są kosmetyki?
Tak w każdej łazience dostępny jest szampon, odżywka oraz żel pod prysznic. - Czy w pokojach jest dostęp do Internetu bezprzewodowego (Wi-Fi)?
W całym obiekcie jest ogólnodostępne WiFi. - Czy są dostępne pokoje dla rodzin lub pokoje z możliwością ich połączenia?
Dla pobytów rodzin polecamy pobyt w naszych pokojach typu Apartament. Zapraszamy do kontaktu z recepcją, która pomoże Państwu wybrać najlepszą konfigurację pokoi przystosowaną pod Państwa potrzeby. - Czy w pokoju dostępne są kapcie i szlafrok?
Na życzenie gościa kapcie i szlafrok są dostarczane przez obsługę do pokoju. Prosimy o wcześniejszą informację w recepcji. - Czy w pokojach są balkony?
W żadnym z naszych pokoi nie ma balkonu - Czy jest wanna w łazience?
Nie, w każdym z pokoi jest kabina prysznicowa - Czy w pokoju jest suszarka do włosów?
Tak, w każdym z pokoi znajduje się suszarka do włosów - Czy mogę dostać dodatkowe poduszki, koce lub pościel antyalergiczną do pokoju?
Wiemy, jak ważny jest komfort snu, dlatego przygotowaliśmy menu poduszkowe dostępne w telewizorze lub na naszym informatorze pobytu. Recepcja chętnie wyda państwu dodatkowe akcesoria. - Czy osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym?
Osoby odwiedzające niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 10:00 do 22:00 po uprzednim powiadomieniu recepcji Hotelu. - Czy dostępny jest parking hotelowy?
Nasz hotel rezerwuje dla gości parking strzeżony oddalony o 150 i 700 m od obiektu. Wymagana wcześniejsza rezerwacja — prosimy o kontakt z recepcją. Przed hotelem znajduje się miejska strefa parkingowa — płatna od poniedziałku do soboty w godzinach 10-20 (6 PLN/h), niedziela bez opłat. - Czy w hotelu jest przechowalnia bagażu?
Oferujemy bezpłatną przechowalnię bagażu. Znajduję się na poziomie 0 obok recepcji. - Czy hotel oferuje transfer z i na lotnisko?
Tak, możemy zarezerwować transfer dla każdego gości. Prosimy o kontakt z recepcją - Jak przedłużyć swój pobyt w hotelu?
W celu przedłużenia pobytu zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z recepcją. - Czy mogę przyjechać do hotelu przed rozpoczęciem doby hotelowej lub też zostać dłużej?
Wcześniejsze zameldowanie lub wymeldowanie uwarunkowane jest dostępnością pokoi w danym terminie. Wszystkie prośby spełniane są indywidualnie. - Czy informacje dotyczące mojego pobytu są poufne?
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L119/1; dalej: „RODO”) informujemy, że wszystkie dane są poufne. - Czy możliwy jest pobyt zwierząt w hotelu?
Pobyt zwierząt jest możliwy — wymagana dodatkowa opłata 70 PLN/doba. 20% opłaty nasz hotel przeznacza na fundację „Północniaki” - Czy konieczna jest przedpłata, by móc dokonać rezerwacji?
W naszej ofercie znajdują się dwie opcje rezerwacji. Rezerwacja bez możliwości anulacji, która należy opłacić z góry, oraz rezerwacja z możliwością anulacji do godziny 14, w przypadku której w razie niedotarcia do obiektu lub nieodwołania rezerwacji pobierana jest od Państwa tylko pierwsza doba pobytu. - Czy moja karta kredytowa zostanie obciążona, jeżeli zapomnę o anulowaniu rezerwacji?
Karta podana w rezerwacji zostanie obciążona zgodnie z wybraną polityką anulacji. - Czy potrzebuję karty kredytowej, aby dokonać rezerwacji noclegu w hotelu?
Rezerwacje można założyć bez karty kredytowej, w tym celu zapraszamy do kontaktu z recepcją, która wygeneruje dla Państwa link do płatności, w którym można zapłacić e-Przelewem, lub przekażę dane do przelewu tradycyjnego. - W jakich godzinach obowiązuje cisza nocna?
Cisza nocna trwa w godzinach od 22:00 do 6:00. - Czy do pokoju można zamówić jedzenie i alkohol?
Zapraszamy do składania zamówień telefonicznie wybierając numer 012, na telefonach znajdujących się w pokoju. - Czy w hotelu znajduje się restauracja?
Nie, w hotelu jest dostępna jedynie restauracja śniadaniowa oraz lobby bar otwarty codziennie od godziny 14:00 do 00:00 z pełną ofertą alkoholi, napojów i przekąsek