FAQ - Ascot Premium
- Czy pokoje są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami?
Jeden z naszych pokoi dwuosobowych jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. - Czy w hotelu są dostępne łóżeczka dla dzieci?
W naszym obiekcie są dostępne łóżeczka dla dzieci (od 0 - 2 roku życia). Gdyby potrzebowali Państwo łóżeczko, prosimy o wcześniejszą informację. - Czy recepcja jest czynna również w nocy?
Recepcja czynna jest 24 godziny na dobę. - Czy w pokoju jest żelazko?
Na życzenie gościa dostarczamy do pokoju deskę oraz żelazko - Czy w pokoju znajduje się zestaw do parzenia kawy lub herbaty?
Zestaw do parzenia herbaty znajduje się w każdym pokoju. Dodatkowo w apartamencie dostępny jest ekspres do kawy na kapsułki - Czy pokój jest wyposażony w klimatyzację?
Każdy pokój wyposażony jest w klimatyzację - Czy w łazience dostępne są kosmetyki?
Tak w każdej łazience dostępny jest szampon, odżywka oraz żel pod prysznic. - Czy w pokojach jest dostęp do Internetu bezprzewodowego (Wi-Fi)?
W całym obiekcie jest ogólnodostępne WiFi. - Czy są dostępne pokoje dla rodzin lub pokoje z możliwością ich połączenia?
Dla pobytów rodzin polecamy pobyt w naszych pokojach typu Apartament. Zapraszamy do kontaktu z recepcją, która pomoże Państwu wybrać najlepszą konfigurację pokoi przystosowaną pod Państwa potrzeby. - Czy w pokoju dostępne są kapcie i szlafrok?
Na życzenie gościa kapcie i szlafrok są dostarczane przez obsługę do pokoju. Prosimy o wcześniejszą informację w recepcji. - Czy w pokojach są balkony?
W żadnym z naszych pokoi nie ma balkonu - Czy jest wanna w łazience?
Nie, w każdym z pokoi jest kabina prysznicowa - Czy w pokoju jest suszarka do włosów?
Tak, w każdym z pokoi znajduje się suszarka do włosów - Czy mogę dostać dodatkowe poduszki, koce lub pościel antyalergiczną do pokoju?
Wiemy, jak ważny jest komfort snu, dlatego przygotowaliśmy menu poduszkowe dostępne w telewizorze lub na naszym informatorze pobytu. Recepcja chętnie wyda państwu dodatkowe akcesoria. - Czy osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym?
Osoby odwiedzające niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 10:00 do 22:00 po uprzednim powiadomieniu recepcji Hotelu. - Czy dostępny jest parking hotelowy?
Miejsce postojowe bezpośrednio przed hotelem (zależnie od dostępności). Koszt: 110 PLN/doba (od godz. 14:00 do 12:00 dnia następnego).
Parking strzeżony znajduje się ok. 200 m/700 m (zależnie od dostępności) od Hotelu. Koszt parkingu strzeżonego wynosi 110,00 PLN/24h/samochód.
Nasz hotel znajduje się w strefie płatnego parkowania „A” w Krakowie. Opłaty obowiązują od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00–20:00. Aktualna stawka to: 9,00 PLN za pierwszą godzinę, 10,00 PLN za drugą, 11,00 PLN za trzecią oraz 9,00 PLN za każdą kolejną godzinę postoju. Koszt całego dnia (10 godzin) wynosi 93,00 PLN. Płatności należy dokonać w parkometrze zlokalizowanym przed Hotelem. Wykupiony bilet proszę umieścić w widocznym miejscu wewnątrz pojazdu, za przednią szybą pojazdu. - Czy w hotelu jest przechowalnia bagażu?
Oferujemy bezpłatną przechowalnię bagażu. Znajduję się na poziomie 0 obok recepcji. - Czy hotel oferuje transfer z i na lotnisko?
Tak, możemy zarezerwować transfer dla każdego gości. Prosimy o kontakt z recepcją - Jak przedłużyć swój pobyt w hotelu?
W celu przedłużenia pobytu zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z recepcją. - Czy mogę przyjechać do hotelu przed rozpoczęciem doby hotelowej lub też zostać dłużej?
Wcześniejsze zameldowanie lub wymeldowanie uwarunkowane jest dostępnością pokoi w danym terminie. Wszystkie prośby spełniane są indywidualnie. - Czy informacje dotyczące mojego pobytu są poufne?
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L119/1; dalej: „RODO”) informujemy, że wszystkie dane są poufne. - Czy możliwy jest pobyt zwierząt w hotelu?
Pobyt zwierząt jest możliwy — wymagana dodatkowa opłata 70 PLN/doba. 20% opłaty nasz hotel przeznacza na fundację „Północniaki” - Czy konieczna jest przedpłata, by móc dokonać rezerwacji?
W naszej ofercie znajdują się dwie opcje rezerwacji. Rezerwacja bez możliwości anulacji, która należy opłacić z góry, oraz rezerwacja z możliwością anulacji do godziny 14, w przypadku której w razie niedotarcia do obiektu lub nieodwołania rezerwacji pobierana jest od Państwa tylko pierwsza doba pobytu. - Czy moja karta kredytowa zostanie obciążona, jeżeli zapomnę o anulowaniu rezerwacji?
Karta podana w rezerwacji zostanie obciążona zgodnie z wybraną polityką anulacji. - Czy potrzebuję karty kredytowej, aby dokonać rezerwacji noclegu w hotelu?
Rezerwacje można założyć bez karty kredytowej, w tym celu zapraszamy do kontaktu z recepcją, która wygeneruje dla Państwa link do płatności, w którym można zapłacić e-Przelewem, lub przekażę dane do przelewu tradycyjnego. - W jakich godzinach obowiązuje cisza nocna?
Cisza nocna trwa w godzinach od 22:00 do 6:00. - Czy do pokoju można zamówić jedzenie i alkohol?
Zapraszamy do składania zamówień telefonicznie wybierając numer 012, na telefonach znajdujących się w pokoju. - Czy w hotelu znajduje się restauracja?
Nie, w hotelu jest dostępna jedynie restauracja śniadaniowa oraz lobby bar otwarty codziennie od godziny 14:00 do 00:00 z pełną ofertą alkoholi, napojów i przekąsek